Wednesday, January 28, 2009

Email From Nurul Khajar!


Salam to all, ni ada lagi email yg ceq terima dr kawan kita iaitu Nurul Hajar (Khajar).Jom kita tgk apa cerita dari Khajar :

assalamualaiku! saya ade berite terbaru ni....
4 u all info, saya skang mengajar kat sg.siput. so baru2 ni 10/1/2009, saya dpt jemputan dr noly & doi. diorang pindah ke rmh baru. so, diorang ajak saya gi kenduri, tido sana lg. rumah deme mmg besar. hidup sng dah diorang skang. Alhamdulillah!
punye lah happy saya dpt jumpe diorang. ye lah, rasenye dah 5 tahun x jumpe. anak dia pun dah 6 tahun. namenye alif. bakal menimang cahaya mata kedua, mac nanti.
Noly kate, syida bakal menimang baby ke3 febuari ni kot.
itulah je, berite terkini yang dapat saya sampaikan.
kali ni, saye nak la share foto2 terkini saya. ye la manelah tau kan ade yg dah x kenal saye, "mama hajar"
 
photo ke2 tu lak, buah hati saye. "Hannah&IslaH" tp 2 gambar mase islah baby lg.
 
ha, yg ni, brlah gambar islah skang....
 
ok, that's all,
bye 




Gambar  Islah ..dah besar dah...















dah 2 orang dah anak khajar ye....

No comments: