Saturday, January 31, 2009

Nenek terengganu yg setia pada Terengganu....

Ini pulak email dari nenek kita semua...Nenek yg masih setia pada negeri Terengganu Darul Iman.... atau lebih glamour dgn nama Nek Aya atau nama penuhnya Suraya Mohamad. 

"hai kengkawan.....lama dok dengo citer....nenek still kat ganu....tak g mana-mana pun...cuma berada di daerah yang berbeza....skang ni duk kemaman.....mengajar di sk bukit kuang......nenek dah kawin dengan orang kuala lipis.....ada sepasang cahayamata.....yang sulung Nurwardatul Safra' ( wawa ), 4 tahun..... no 2 Muhd Adam Syauqi......8 bulan...no 3...lambat ckit...sbb yang no 2 ceasar....gambar nenek ngan suami ngan anak-anak ada disertakan di sini.....sesiapa yang bercadang nak datang ke ganu...bolehlah singgah di kemaman kalau ikut highway......tepon ah nenek dulu....boleh nenek masak nasi dagang....tak pun nenek boleh boleh blanjer makan kepok lekor ke...kepok keping ker....atau apa-apa saja yang korang nak makan.....akhir kata untuk kali ini...nenek ucapkan slamat maju jaya untuk sumer.....sronok tgk gambo-gambo kengkawan skrang ni...makin berisi blaker...(termasuk nenek)...maklum ler...suker hati...kerja tetap....dikelilingi ank2 dan suami tersayang...
"

Tapikan nek...kata ada disertakan gambar sama... ceq tgk takde pung.. mung buat mende gok? mung lupe yee?? takpe..pahni mung seng semule ye gambor mung sekeluarge.......

1 comment:

Osman said...

nenek tua...
dah lahir pun kat ganu, belajo kat kusza...
keja pun kat ganu...
mana style??????
biaq life variasi sikit aaa...