Sunday, December 28, 2008

Berita dari Nurul Khajar & Shaarani....


Salam Maal Hijrah buat semua kengkawan..... semoga kedatangan tahun baru menjanjikan kesejahteraan dan keberkatan buat kita semua... insya allah.

Alhamdulillah.... setelah seminggu dua ni, ceq tak berapa nak sihat...hari ni..dapatlah ceq update blog...membalas email2 dr kawan2....ceq juga nak mohon maaf pada nurul hajar(khajar) & juga shaarani.... almaklumla..dah 3,4 hari antar email...tp ceq tak reply2....maaf nooo.... bukan sengaja..bukan juga terlupa..cuma tidak berkesempatan berbuat demikian....harap dimaafkan.

baiklah.... seperti yg dikatakan...ceq ada menerima 2 email.. ceq sungguh berterima kasih atas sokongan dari kawan2 kita ni, yg juga berusaha menyambung silaturahim yg telah terputus......
Thanks a lot guys!

Email 1: Dari Nurul Hajar (khajar)

Assalamualaikum kengkawan!!!! beberapa ari lps ade anta email, tp tak de balasan. tgk dlm blog pn tak de...sedihnya... (sorry khajar, tak sempat nak bls & update..)
may be tersalah add kot...
tak pe la ari ni saya anta lagi. Seronok dpt ctct kengkawan lama nie. time kasih la pd kak alim yg wat blog ni. klu tak susah gak nak contact kengkawan.
tgk gambo2 korang gi gathering best la...happening sggh, dgn bwk anak masing2 kan...
 
4 ur info, saye dah ade 2 org anak. lain kali la saya upload gambo diorg ek....
Slalu gak denga cite kengkawan dr linda & kak no. hpe 1 day nanti kita dpt jupe smula.
 
bye...bye...wasslam!!!


Email 2 : Dari Shaarani.

Salam semua...
Selama ni aku hanya menjadi pembaca setia je kat blog iium2batch nih...bila baca senyum sensorang je..teringat pulak macam2 cerita masa study dulu especially masa kat KUSZA..

Ni aku nak update gak ni..perkembangan kawan kita si Sahal..dia skrg ngajor kat Kuala Terengganu...dah kawen dah pun tapi sama ada dah ada anak ke belum tak dapat la nak update sbb setiap kali jumpe aku mesti lupa nak tanya...heheheh

Yg lain2 tu tak tau la pulak....Harithun (kak Chun) pun ada kat sini ngajar...difahamkan baru dapat nak penah la terserampak ngan dia dan hubby dia kat Giant makan2..Mum aka Putt (Mumtazah) pun pernah la bertembung dan g rumah aku kalau dia balik rumah laki dia kat Pulau Duyong..

Dasat la korang buat macm2 aktiviti..tapi setakat ni aku dengar je la..memanjang je miss program...program yg company sendiri organize kalau di luar Terengganu pun jarang2 dapat attend...takpe..by 2010 aku diberitahu aku akan ditukarkan semula ke KL atau transfer ke Ipoh...so hopefully dapat la join korang sume nanti..at least walaupun ke Ipoh masih dekat la nak join berbanding kat Trganu yg `berchenta' nak drive kalau balik kg...

So pada kengkawan yang ada hajat ke Ganu meh call la, kalau ada kesempatan boleh la berjumpa..kalau setakat nak belanja makan kat teluk ketapang tu insyaalah bolah diuruskan...(if datang time aku tak bz la) ni update no phone aku 0133509011/ 096674632 (hse)/ 096226366 (office)

chawww...

haaaa..kawan2..apalagi...shaq dah bagi greenlight tu..sesapa yg nak pi Terengganu... shaq nak belanja  makan..yeay!
 

No comments: