Thursday, December 11, 2008

Berita Dari Utara..Kawan vs Biras?

Aidil Adha lepas, keluarga En.Putra berkesempatan pulang beraya di Tokai, Kedah Darul Aman.
Pada hari raya tersebut, En.Putra & ayahandanya telah melawat seorang rakan ayahandanya kat area rumah gak .
Sampai di rumah tersebut, En Putra agak terkejut kerana terlihat seorang lelaki yg dikenalinya. lain tak bukan..lelaki tersebut ialah kawan kita, Tarmizi... alah..yg putih2 tu.... terkejut jugaklah En Putra, kerana apa yg dia tahu, menantu kepada kawan ayahandanya ialah kawan kita juga, si Hafiz Solomon, org Pontian tu....
Rupa2nya..cerita punya cerita, 2 org sahabat kita ni, bukan setakat sahabat...tapi BERBIRAS!!!!!
alhamdulillah....... tumpang gumbira kita semua..... Hafiz pun dah pernah baca kuthbah hari raya kat masjid kat Bukit Raya tuh.... kebetulan jugak, En Putra bersembahyang raya kat masjid tu...aleh2 tgk yg baca kuthbah ialah Hafiz.... (hehehe..agak2nya..bilalah en putra nak baca khutbah jugak?)
dari kawan dah pun BERBIRAS...... itulah berita dari utara yg menggembirakan kita semua.....

2 comments:

Anonymous said...

insyaallah pakya akan baca khutbah pada raya thn depan. hehehehe

Pn Siti Rashidah said...

ooo...tak perasan pulak x ramai alert pasal ni...saya tau dari dulu pasal depa together2 dtg kenduri kawin saya.What a best friend,kan...sangat teruja..