Friday, December 5, 2008

PENGUMUMAN!!!!!

SESAPA YG NAK UPDATE SENDIRI KISAH2 TERKINI/INFO DLL.. 
EMAIL TO x-iiumt2ndbatch@gmail.com. 
NANTI CEQ INVITE UTK JOIN JADIK AUTHOR & UPDATE BY URSELF 
DLM BLOG NI. 
& SEBAGAI ORG PERTAMA YG CEQ INVITE IS "DATIN JOE". (to inform about our 2nd gathering nanti) 

yg lain2..mehla join sama..... tak bestla aku soarang je yg ngadap bende alah ni...

7 comments:

Osman said...

wacchaaaaaaaaaaaaaa....

alkisah nak jadikan cerita...dunia ni keciksgt kan..tanpa sempadan..
hampa nak tau..adik ipaq member keja aku bgtau adik ipaq dia nak kawin dgn bdk ipoh..sekali aku tanya nama apa???...dia kata aiza...secara pantasnya aku sambung...aiza khairuddin???!!!!..member aku td tergamam..hang kenai ka???...laaaa...awat aku tak kenai..satu batch dgn aku..sooo..byk la dia tanya aku..aku backing a aiza..mmg aiza tu baik aku kata..tak pa..td aku tanya member aku..dia nak kawin bln 2 ni..kat ipoh a...aku kena ikut a member baik aku ni...
kat kl bln 7...aku siap booking soh wat karaoke.nanti aku nak nyanyi a kalau ada geng2 yg kena pangge.heheheheheheh...
to aiza...jgn mareeeeee aaaaa......
selamat pengantin baru..nanti soh a aiza join kita...
tp yg aku bengang tu..ada ka patut dia kata penah dgq ja nama aku bila member aku tanya dia kenai dak..takkan a dia tak kenai aku..sapa tak kenai aku kat kusza dulu...MAT BANGLA....apara aiza..nanti ko..muka komersil mcm aku pun hang buat2 lupa...BETOI TAK JOE??????
member hang kan joe????....aku siap ingat nama bappak dia.....heheheheh
tp aku ingt nak soh sapik bersilat la dgn pakya...masa aiza kawin tu a...
hehehheheh

MAF218

Joe@zura said...

aku baca citer ni terus call Aiza, malangnya dia tak jawab, dalam court la tu... aku tau dia nak kawin inspektor sahab tu... so, geng... kita jumpa kat ipoh nanti ye...

Osman said...

nonymous....
aku nak saman hang...kalau tak tau eja nama aku yg terhebat..ko tanya a my best friend...datin alim k...
hahahhahahah

Osman said...

number plet aku... WGU 5302

Osman said...

KORSNG NI...KENA FIKIR GEK...AGAK-AGAK LA SAMA...KITA P FAMILY DAY...JGN DOK BUAT MCM KORANG TU...MAK-MAK MCM BUJANG LAK...SAT LG TERUS LAKI KORANG TAK NAK IKUT P MANA2..ITULAH MASALAH...KORANG KENA FIKIR BG CERDIK SIKIT...SAT LG 4 5 PG BARU BALIK BILIK...TAK ELOK AAAA......
LU FIKIR LA SENDIRI....

Osman said...

he elehhhhh....
family aku...aku KING...no queen control...hahahahahh...
mithali ka tak mithali...dah 2 tahun a aku uruskan anak2 aku...laki korang ada tak mampujd mcm aku....
hahahaa...

Joe@zura said...

patut ah anak2 kau yg 2 orang tu kurus je... macam tak cukup zat je... hehehe gurau! no heart feelng ya...