Tuesday, February 3, 2009

~ CHERATING WAIT FOR US.. ~

LIMA HARI SAJA LAGI, HARI YANG DITUNGGU-TUNGGU AKAN TIBA....

Owh, tak sabarnya rasa nak bercuti-cuti dengan geng exiiumt semua... JOM KITA GEGARKAN CHERATING... HINGGARKAN DUTA VILLAGE... KASI ROBOH SEMUA.... yeeahhhh

Pesanan organizer menjelang hari bersejarah tersebut...

*kepada Dato' Haris, pastikan kami takkan ada masalah untuk check in nanti...
* kepada Datin Alim, Pastikan juga BBQ Dinner kita telah di kowtim dengan ngam sekali...
* Kepada semua, pastikan kereta anda diservis termasuk kereta yang baru keluar dari kilang...
* Pastikan kesihatan anda dijaga dengan sebaiknya kerana percutian ini takde maknanya kalau anda terperuk sakit dalam bilik...
* Pastikan tubuh badan bertenaga dan stamina yang tinggi untuk acara sukaneka yang pasti menggegarkan, kalaupun otot2 badan anda tak berapa nak bergerak, kami pasti otot-otot muka pasti lenguh akibat terlampau banyak ketawa...
* Khusus untuk jurukamera yang kami lantik secara khas iaitu Datin Alim, pastikan kamera anda berfungsi dengan baik, battery di charge, memory kamera direservekan seberapa maksimum yang mungkin kerana every single shot selama 3 hari 2 malam itu perlu dirakamkan dengan canteekkkk...
* Khusus untuk Datin Elis, pastikan ribbon telah dibeli... pasangkan dengan cermat di anenna kereta kami jangan sampai antenna kami patah, pasangkan dengan gam yang berkualiti tinggi supaya tak terbang diiup angin... dan kalaupun keta hang ada teddy bear (selaku ketua konvoi) pastikan ia cute ye... bukan spongebob! Tolonglah jangan malukan rombongan kami yee...
* Kepada sponsor yang lain seperti cikedis, kuaci, goreng pisang, kek dan sewaktu dengannya.... jangan buat-buat lupa ye...
*kepada diri aku sendiri, aku akan pastikan T-shirt untuk sukaneka itu siap dengan menawan sekali, makna kata sesapa saja yang menyarungkannya akan terserlah auranya.. kerana tshirt ini bakal menjadi collection item kita setiap tahun dan boleh dipakai di pagi raya... heheh



Jadi, kengkawan semua yang akan join kami di Cherating nanti... kami akan berkonvoi ke sana dan sebelum memulakan perjalanan, kita berkumpul dulu di Shell sebelum tol Gombak pukul 8 pagi Hari Sabtu 7hb February 2009 untuk acara memasang ribbon dan bacaan doa oleh Al-Fadhil Ustaz Toniq. Rombongan akan diketuai oleh Dato' Faiz selaku Kapla dan dibodyguard (kereta yang belakang skali) oleh Dato' Pakya untuk memastikan tiada siapa yang tertinggal atau tersesat....

SEMOGA PERCUTIAN INI MENCAPAI OBJECTIVENYA IAITU UNTUK MENGERATKAN SILATURRAHIM DAN MENYEGARKAN MEMORI DAN NOSTALGIA IIUMT SESAMA KITA...


kepada yang tak pergi... "TAK JELES KE????" Huahuahua

19 comments:

mayîëN said...

Ehh Joe, cuba ko check minit m'rat, aku kena buat apa arr... ada apa2 aku kena buat ke untuk persedian tuh..

Elis said...

woit korang.... aku akan pastikan korang teperanjat bila menerima ribbon2 korang nanti. tapi pastikan korang bawak kereta yg ada antena tau, kalau tak, aku tak tahu nak lekat kat mana la. cek kereta korang sekarang ada antena ke tak de.......untuk kau mas, kau hanya perlu buat bodoh jer......

mayîëN said...

cess..Elis aku tk braper reti sgt buat bodoh ni, mcm susah sikit keje tuh. Apakata ko bg aku task lain...(erm blur!!!seblur Elis..kuikukuii..)

Azura Ahmad said...

elis pun tak pandai gak buat bodoh tu sebab dia blurrr..

Elis said...

kurang asam ko mas joko..... ko jadi tak bawak kereta baru ko tu???? ke korang tumpang menumpang??? aku nak kira nak beli ribbon ni. apa kata kau buat survey tu. dari ko buat bodoh jer lebih baik ko pastikan sapa nak konvoi dengan kite mas.....

Elis said...

woit korang2 apasal bila korang komen keluar gambar korang???? aku nak buat camana ni???

Azura Ahmad said...

sebab gambar kau kurang fotogenik kot.....

mayîëN said...

Aku jd la bawak keta tapi bukan keta aku ler..huhuhu.. ko nak aku check ko bg la senarai nama orang yang pergi, takkan aku nak tepon semua orang dalam buku Alumni batch kita tanye"dei korng pegi tak gathering cherating, bawak keta ke tak?" itu harus abis kredit telefon aku nnti...hehehe.. gambar ko tak kluar sebab gmbar ko melanggar syara'..kuikuikui..

Unknown said...

PENGUMUMAN....joe...aku nak inform ko..
aku tido sana satu malam aje...aku ulang...satu malam aje..
sebab wife aku kena balik johor on monday...kan pe, sian la dkt dia kalau aku stay 2 malam..nanti dia nak drive leTih pulak dia..
HARAP MAKLUM NA..

Unknown said...

joe....bila masa jangguem jd putih????? hihihihihihih....jgn mara aaaaa jangguem...

Elis said...

woit osman...... kau konvoi sekali tak???? la...... tu la kau mas, org dok meeting kau berangan. sapa yg pergi pun kau tak tahu. ajk apo ekau ni mas..... tak pe lah, aku cari sendiri jer. tau tau kak long tak jadi pergi, ada sapa-sapa nak ganti ker ???

mayîëN said...

Awat Osman ni??? Bila masa lak aku itam, bukan aku dari azali lg dah cerah ke..huhuhu..Ni ha, siap aku dah close up gambar aku ler..

Unknown said...

eliss...
aku konvoi sekali la dgn keta burok aku...korang jgn laju2 sgt.mampos aku nak kejar nanti..lagi pulak,bawa anak2 aku yg ramai...heheheh

Unknown said...

jangguem...hang maqah kat aku kaa?...aku cuma nak kepastian..!!hahaha..putih ka kurang putih ka..u are still MASLIZA BT AZIZ hahahahahhaha...
tp aku tetap maintain paaa.....
Still Rock the world!!!

Anonymous said...

perhatian!!! perhatian!!!...korang tggu kat shell belah mana ha? yg dr ampang ke atau dr gombak? if dr gombak, ada 2 shell b4 toll...which 1?

mayîëN said...

Tak maghah aih walaupun nama bapak aku sepatutnya ada ABD kt depan.. hehehe...Sue, aku pun tertanya tanya gak shell diorang tak sama ngan ngan shell kita... Awat tak tunggu kat tepi lepaih tol jer, kang jalan kat tol ada yang lmbat sbb ,mesti ada yg telebih laju sebb guna smarttech ngan Touch n go, yg hulur duit tu sure lmbt nya..

Anonymous said...

yep aku stuju...tuan pengarah rombongan, boleh ke tukar port menunggu tu lps toll gombak?

Anonymous said...

elis...betul ke k.long xjd pegi? kalau masih xde pgganti, y not offer pd c.non? sbb rasanya dia nak dok kemaman sbb xde bilik ari tu...

alim sharif said...

sue, rasanya cik non mmg nak join kita tp disebabkan dia di fully sponsored oleh familynya utk stay di kemaman...maka dia lebih rela ke kemaman bersama2 familynya..dan hanya bersama2 kita on sunday...hehehe..